År 2009 Jan - April

Vad har hänt under året...?


JANUARI
Nikola tog sönder min digitalkamera under nyårsfesten så jag lånade min pappas systemkamera. Tyckte att det var sjukt coolt med systemkamera och fotade allt. Hängde en del med Hanna N.
Jag kommer inte riktigt ihåg om det var så just då, men om jag kommer ihåg rätt så var det rätt dampigt med vännerna och så. Säger inget met, men ja det sög och jag var deppig...



1. Hannas öga. 2. Jag provar en röd basker. 3. Jag och Emma sminkade oss till fjortisar. Jag skulle föreställa en osminkad fjortis sa Emma, för något måste man ju ha att dölja (skägg finnar..) om man använder 23409 ton smink varje dag? ;)

Från min gamla bloggarkiv:
"Grattis! Ni har fått mig att inte gilla min vikt! Ni har sänkt mitt självförtroende.
Ni har fått mig att börja undra om det är nått fel på mig. Ni har fått mig att vilja stoppa i mig mat fast jag är mätt!"


Jag var skitarg på alla som kommenterade min vikt, men jag kan säga er att om någon av er faktiskt försökte få mig att må dåligt så lyckades ni inte. I looove to be skinny, och ni kan inte ändra på det. Sorry.

FEBRUARI
Fyllde fjortis och hade fest med hippietema. Tog hål i öronen. Gjorde smink hemma.




1. Gruppfoto på hippiefesten 2. Malin och Hanna Hippie 3. Håller på att göra makeup

Skrivet i bloggen:
"Sista dagarna har jag drömt att jag har varit med någon jättesnygg kille, tre dagar i rad! Olika killar dock, eller samma kille två gånger och en kille en gång. Haha. Är ju inte kär i någon, men det är ändå inte de här killarna jag brukar tänka på. Gulliga drömmar dock, och snygga killar xD Men mina kompisar tycker att jag är jobbig för att jag ska tjata om hur snygg en av killarna är hela tiden, haha. Men sån är jag, ibland pratar jag inte om killar alls och andra dagar hakar jag upp mig på det och pratar om bara killar hela dagarna."

Det var alltså walleballe jag pratade om muhahha (för er som vet vem det är). en random snygging i gymnasiet.


MARS
Sjöng i skolans kulturfestival, sen kommer jag inte ihåg så mycket mer. På förra bloggen verkar jag glad, men det var lättast att bara låssas vara glad när typ hela skolan läste ens blogg. Men jag kommer faktiskt inte ihåg.

kulturfestival outfit.

Skrivet i bloggen:
"Allt är som vanligt. En viss kompis får lappar från en hemlig beundrare. En kille i klassen gjorde något i syslöjden som de andra tycker liknar en dildo. Mina fans i 8an förföljer mina kompisar. Hanna är borta. Annars är allt precis presic som vanligt."

"Dagens citat:
Livet är som en tärning, det bästa man kan få är sex"

Var bara tvungen att kopiera, klockrent citat haha?


APRIL
Det började bli varmt och affärerna släppte sommarkolletionerna. Längtade skitmycket efter sommaren. Fotade allting. Det var påsk. Carro hade fest med rosa tema. Hanna N hade fjortisfest. Knarkade Lady Gaga. Skaffade illustrator och ritade en massa.




1. Jag och Malin hade kul med självutlösaren. 2. Gruppfoto carros party (omg anorexiaarm jag har) 3. Påskägg 4. Jag och Louise på Hannas fjortisfest 5. Lady Gaga by me, min första bild i illustrator

Från bloggen:
"Tur att 6an är över. Sexan sööööög. Att inte ha några riktiga kompisar i klassen (för att man såg ut som en tönt?) suuger. Tur att jag går i 7an och vet vilka som verkligen gillar mig. :D Ja, som ni märker blev jag riktigt pissed off när jag tänkte på förut. Hade verkligen inte tänkt skriva något jättepersonligt inlägg, men vem bryr sig egentligen? Det var förut. Så kommer det aldrig aldrig bli igen."

Jag dampade på alla såkallade vänner.


Resten av månaderna kommer sen, det blir för mycket med allt i ett inlägg. De andra månaderna blir roligare också, de här känns så gråa och deppiga. Hatar vinter, visst blir livet mycket bättre när det är sommar??

Kommentarer

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0