Hittade en lista...

Som jag gjorde år 2008 i oktober. Lite kul att se om jag har ändrat mina åsikter? :) Svaren med "vanlig stil" är förra året och fetstil är nu. Men om svaret är likadant nu som förra året så skriver jag inget, onödigt att skriva två gånger haha?


1:Är du snygg? - Ja, men vissa dagar tycker jag inte det ;) Ja!!
2. Är du fet? - NEJ!
3. Är du smal? - Ja
4. Är du en sportfåne? - nej!!
5. Är du rolig? - om man har världens sämsta humor så ja...
6. Är du sjuk? - nej lite sjuk i huvet kanske
7. Är du feg? - de beror på situationen..
8. Är du törstig? - nu när du sa det så... (går och dricker ;P) nej
9. Är du 15 år? - Nej
10. Är du rik? - Nej
11. Är du fattig? - Nej
12. Är du smart? - Ja ibland haha
13. Är du shoppingsugen? - Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa <3;):P
14. Är du retsugen? - haha lite kanske
15. Är du saknad av någon? - ja det tror (hoppas!)

SKULLE du...
1. Skulle du vilja vara längre? - nej
2. Skulle du vilja väga mer? - kanske lite mer det beror på vart fettet lägger sig haha
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - Nej!!! det beror på kändisen ;)<3
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej!!!!!!!!!

KAN.
1. Kan du vifta på öronen? - Nej
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nej nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen -  vet inte :S
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - bara under natten
5. Kan dina vänner lita på dig? - JA! :)<3
6. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - nej ja det är skitsnyggt!
7. Pierca tungan elr näsan? - nej
8. Vara seriös eller rolig? - Rolig ;P Fast ibland måste man va seriös oxå
9. Brinna upp eller drukna? - Drukna
10. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - Föräldrar såklart!

Svara ÄRLIGT.
1. Tycker du om någon just nu? - Ja <3<3<3 nej eller vad menas med tycka om? e inte kär iaf
2. Sol eller måne? -  Sol
3. Vinter eller höst? - Höst
4. Soligt eller regnigt? - Sol

Om MIG.

1. Hur mycket är klockan just nu? - 10:45 (fast jag vet inte om jag har ställt om den...) 10:24 haha
2. Vart vill du bo? - Kanada kanske...? Eller australien.... fast de är väll mer på semester :);):P:D Paris!! Italien, spanien you name it
3. Hur många barn vill du ha? - 2-3... tror jag 2! skulle aldrig orka tre vet jag nu efter att ha två brorsor xD
4. Vill du gifta dig? - Ja eller vara sambo det spelar inte så jättestor roll
5. Är du kär? - Ja eller jag gillar iaf nån nej
6. Favorit årstid? - Sommar!!! <3

Har du under dom senaste 24 TIMMARNA.
1. Kysst någon? - Nej
2. Blivit kramad? - Ja!!!!!! :D
3. Känt dig fånig? - haha ja! ;):P:D nej
4. Saknat någon? - Japp tror inte det?
5. Ljugit? - ja nej


Random bild, jag och alex för nåra veckor sen

Kommentarer
Postat av: elvira

sv: hihi okej. det är green day , o låten heter holiday :)

2009-12-28 @ 23:08:47
URL: http://jjhnsson.blogg.se/

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0