Lista

Lovar du att vara ärlig? Ja!
Smeknamn: Katya
Beroende av: Killar, musik, vänner <3
Favoritkaraktär(er) i bok: Jacob Black, Serena och Blair ;)
Vem behöver du mest just nu: äkta vänner och familjen
Vad tror folk om dig: galen..?
Stämmer det: ja xD

Vad får du oftast komplimanger för: allt möjligt, några vanliga saker är väll kläderna, håret och att jag liknar en modell. :)
Vad säger du för att imponera på någon: det skulle jag aldrig avslöja ;)
Hur imponerar man på dig: Man är snygg, shysst och ger mig en massa komplimanger.

Brukar du skratta för dig själv? Jätteofta, hahah.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? "jag åker imorgon och kommer hem på kvällen :O jag vill inte hem :( haha men när var mellandagsrean slut? :O<3"
Vilken är din favoritmålning? Är inte så insatt i målningar, de enda konstnärerna jag kan namnen på är typ piccasso och sånna jättekända, och Kan Dee! Men jag återkommer när jag ser min favoritmålning!
Vart bor du: Sverige
Trivs du där: Ja, förutom att det är alldelles för kallt och tråkigt.
Nästa mål i ditt liv: vara helt jävla lycklig
Hur svarar du i mobilen: Hej de e Katya
Vem ringde du senast: Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: det kan jag inte avslöja (det va inte mamma haha)
Antal sömntimmar inatt: säkert 12 :D
Sov du ensam: Med min kudde
Tycker du om din pappa: Ja <3<3<3

Brukar du komma i tid: Nej haha
När mår du bra: När jag har kul, är utvilad, när det känns bra helt enkelt..
När blev du fotad senast: idag, fjortis mobilbild med alex och maya
Vanligaste färg på dina kläder: svart tror jag, tråkigt nog!
Vad tycker du om fötter: tänker inte på det xD
Är du smart: ja, men lite korkad ibland också haha.
Är du aktiv i skolan: Jag försöker...
Vem/vilka saknar du just nu: Ellen som är i Egypten <3

Favorit dryck på morgonen: mjölk, oboy, smoothie eller juice
När brukar du gå och lägga dig: väldigt olika, men oftast sent
Är du blyg: jag blyg? hahaha
Sysslar du med någon idrott: jag dansar... och shoppar! Det bränner kalorier så det gills väll?
Vill du hellre ha mail än brev: brev är mer romantiskt och roligt och gammeldags
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: jag tror inte att man kan bli riktigt kär i någon efter att bara ha träffat personen i ett ögonblick, men man kan tycka att personen är skitsnygg :)
Har du spytt offentligt: på flygplan och flygplatser.. usch

Använder du stjärnor eller kajal: stjärnor frågetecken? nej
Vem/vilka har betytt mest i ditt liv: Min familj, och mina vänner
Är du nöjd med ditt liv: ja, det är väl okej :) men för tråkigt!
Om inte, vad vill du ändra på: det ska hända något kul oftare! Och det ska vara varmare. Hellst ska min familj bo i ett fint litet hus vid stranden i Hawaii där man lär sig surfa på lektionerna och alla killar är solbrända och har massa muskler och magrutor. Och på dagarna ska jag och mina älskade vänner sitta i lyxiga bikinis och dricka mujitos vid en bar... okej jag spårar ur... ;)
Är du bortskämd: Jag tycker inte det, men vissa säger det? :O

http://theory.utdallas.edu/ISAAC2009/images/Hawaii1.jpghttp://www.vincedelmontefitness.com/blog/wp-content/uploads/taylor-lautner-shirtless-abs.jpg
http://expat21.files.wordpress.com/2008/12/cuban-mojitos.jpghttp://plaza.fi/s/f/galleria/2008/5/209592/pure-bla-bikini500.jpg
Om mitt liv var lite mer det här skulle det va mycket bättre... ;) <3

Kommentarer
Postat av: ☆ Carlosa

har du aldrig hört jay sean ft. lil wayne - down down ? :P

denna är remixen på den låten :)

2009-12-28 @ 23:34:17
URL: http://glaamourgirl.blogg.se/
Postat av: Bögjävel - FRÅGESTUND PGNDE!

Hej! Hur är det? :) Ställ gärna en fråga i senaste inlägget. Jag har frågestund :D

2009-12-28 @ 23:36:32
URL: http://mmorganwahlundd.blogg.se/
Postat av: Maajjah

magruter<3

fin blogg :)

2009-12-29 @ 06:27:13
URL: http://bloggarmaja.webblogg.se/
Postat av: FELICIA

Hejsan´. Sötsötsötblogg (a'

2009-12-29 @ 14:48:04
URL: http://fiem.blogg.se/

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0