Novellmiddag

Tja bitches! Orkar ingen lång förklaring...jag ska blogga igen, har bara haft problem med mitt överfulla minne på datorn och massa prov i skolan. Men datorn är nästan fixad och skolan är slut imorgon (YEEEY) så jag ska bara fixa ny design och sen ska jag blogga igen. Kul va?

Lite bilder från novellmiddan:


Vi hade alltså novellmiddag i skolan, påminn mig så ska jag lägga ut min novell så ni kan läsa den! Emma och Ellen var hemma hos mig innan novellmiddagen och vi sminkade oss och så.


Jag, Ellen och Emma i våra outfits, temat var svart och silver. Det blev inte så mycket silver haha men vi var ändå snyggast ;)


Jag i min kjol från Zara och linne från hm, kjolen är fett cool eller hur? :O<3


My facelook, snodde flytande eyeliner från Ellen. Jag gjorde för feta sträck men det är ändå väldigt snyggt, måste köpa! (syns inte så bra på bilden)


Ellen biatch chillar ;)

Vi hörs senare, puss!♥
Katyababe

Kommentarer

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0