Sista skoldagen

Sista dagen var chill, tack för julklapparna Hanna Ellen och Malin! :D och emma i förskott ;)
Ellen hade skrivit ett skitkul julrim till mig, ungifär såhär stog det:

"När du detta sugit på
ska du efter pojkvän inte längta så"

xD


Söta Malin och Hanna, när vi öppnar julklapparna.<3


Ellen och jag. <3


Emma provar sina örhängen hon fick. <3

Och betygen... fick VG i allt förutom matte som jag fick MVG i. Duktigt va? ;) Vet inte om jag är glad, det är höga betyg så det är jag glad över men tycker att det var orättvis bedömning i vissa ämnen... men nu ska vi inte snacka betyg mer för nu slipper vi det I TRE VECKOR :D

Ska till pappa snart, vi hörs! Puss, ha ett kul lov alla! :)

Kommentarer

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0