Min önskelista


+ KLÄDER + PRESENTKORT + NYA MÖBLER TILL MITT RUM

Kära Tomten, jag vill ha pengar, snygga hörlurar, parfym tex britneys, desperate housewifes boxar, ny bra mobil, almenacka 2010, blått nagellack, bodyshop bodybutter, pennor, massa kläder skor accessoarer, presentkort på bikbok newyorker gina hm bio och göra om mitt rum.




Hej folket! Det är 23 december, dagen före julafton, dan före doppardan, dan då modebloggarna bombar oss med bilder på vilka plagg från gina tricot de önskar sig och dagen då småbarnen tänker att "imorgon, då kommer tomten" och dagen då alla (förutom Ellenbögen, som är i Egypten) förbereder sig inför julen. Jag tror ni förstår poängen.

Men vet ni vad? Jag får presenter på nyår! Mamma är ju från vitryssland och där där nyår den stora dagen, på jul går bara de religiösa i kyrkan och sen är det inget mer tror jag? Samma sak med bulgarien där pappa kommer ifrån. Så jag får vänta några dagar till, men däremot ska jag få lite pengar i förväg så jag kan shoppa ihjäl mig på mellandagsrean haha!

Så för mig blir det en massa julmat och sånt imorgon, men inga presenter. Men mycket julmat blir det, idag har vi varit och köpt jättemycket jättesvensk julmat. :)

Kommentarer
Postat av: silly

har aldrig riktigt tagit mig tid till att läsa hennes inlägg, finner ju henne så galet tråkig så ja somnar alltid halvvägs

2009-12-23 @ 18:51:21
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0