22 GB foton! :O

Har varit döupptagen med att gå till sångpedagoger, jobba och plugga till prov. So thats why i dont write in my blog.

Vet ni vad? Min dator har slut på minne. Blev såklart asdampig och ville slänga ut den genom fönstret när jag märkte det, men sen satte jag mig och försökte radera lite filer. Och då märkte jag att jag har sjukt många foton från det här och förra året. De tar upp 22 GB minne med bara foton från min vardag, haha. Snacka om kameraberoende jag är! Jag får nog ladda över dem på någon skiva eller något.


Kommentarer
Postat av: H A N N A - F O T O B L O G G

sv; vi tränar på sollentuna simmhall, men vi ska byta till friskis och svettis, varför undrade du ? :)

2009-11-15 @ 09:39:01
URL: http://vibyflickan.blogg.se/
Postat av: Lilla Fröken

Flera sångpedagoger till och med? Satsar du på en sångkarriär?

2009-11-17 @ 18:11:49
URL: http://ellikaramelli.blogg.se/

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0