don't go with the flow

Visst är det lätt att tycka om någon som bara är tyst och snäll? Jag vet inte varför, men jag kom helt plötsligt att tänka på det nu. Hur svårt det är att ha en egen åsikt utan att få massa skit. För det är jävligt svårt. Såfort man säger eller gör något som är helt tvärtom till vad andra tycker så får man helt plötsligt alla emot sig.

Jag är inte en person som står i hörnet och tittar på. Jag är en sån person som går och säger vad jag tänker. Som gör vad jag vill. Inte vad andra vill. Och alla vi självsäkra människor som märks, vi får ta så jävla mycket skit.

För alla gillar väll någon som bara är där, snäll och gullig, aldrig kritiserar, aldrig tycker?
Aldrig försöker vara bättre eller visa upp sig. Och nog finns det många sånna jantelagpersoner. Men deras liv måste vara otroligt tråkiga...


Malins söta hund Chicco, har såklart inget med texten att göra. ;)

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja, jag ska nog lägga upp dom! Men har inte haft tid att göra det ännu. :)



Hoppas allt är bra med dig idag?



Puss

2009-10-30 @ 16:21:43
URL: http://lowice.blogg.se/

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0