Första inlägget

Tjena alla gamla och nya läsare!

Jag vet att jag har börjat om mycket. Kanske för mycket. Förlorat många gamla läsare och fått några nya. Ändrat bloggen tusen gånger. Aldrig varit nöjd. Men nu, nu kör vi! Jag har nog varit lite för inne i hela bloggsaken att jag har glömt att det ska vara kul att blogga. Jag bloggar ju för min skull, inte för eran? Jag ville byta till devote, men mina vänner dampade. Så jag är kvar här, och kommer vara kvar länge! För alla nya så kör jag en liten lista om mig:

OM MIG:

Namn: Katya

Ålder: 14

Bor: Stockholm

Ursprung: Mamma från Ryssland och pappa från Bulgarien, född i Kanada och uppväxt i Sverige. Complicated, i know!

 

Intressen: Vänner, killar, foto, musik, dansa, sjunga, shoppa, resa and so on.

Personlighet: Glad, ärlig, självsäker, flummig, kreativ och totaly crazy!

 

Favorit Mat: Sushi, tacos och pasta

Dryck: vatten, te, shakes och mujitos

Affär: Bikbok

Land: Australien

Artist: gillar många men några älsklingar är Tinchy Stryder, Kanye West och Lady Gaga

Serie: Desperate housewifes, vänner och simpsons

Språk: Engelska är coolt och Franska är vackert!

Jobb: Skådis och designer

Årstid: Sommar

Färg: Grön och rosa

 

Annat: Jag är vegetarian. Jag hatar skolan. Jag är en riktig festmänniska men jag festar alldelles för lite. Jag ska flytta till London eller något annat coolt ställe såfort jag går ut gymnasiet och bli känd modedesigner. Jag hatar ångest men ändå har jag det ibland. Mina föreldrar är skillda. Jag har två små halvbrorsor. Jag fotar med min Nikon D3000. Min hjärna funkar bäst sent på kvällen. Jag skulle nog dö utan musik.


Kommentarer
Postat av: Test

Test test

2009-10-28 @ 22:45:29
URL: http://test.se
Postat av: Test

2009-10-28 @ 22:49:34
URL: http://test.se
Postat av: HEJ

Blablabla test test blablibadjhkafjhkasdbjkasdsd sdajhkasdjhkasdjhkasd asasasfasffffffff

2009-10-28 @ 22:54:34
URL: http://test.se

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0