Fotosessioner

Igår var jag hemma hos Malin och vi stylade, sminkade och fotade varandra hela dagen. Det var skitkul och bilderna blev asbra! Snygga som vi är, på med lite coola kläder och smink så blir vi värsta fotomodellerna! ;)
Nu ska ni få en preview från alla fotosessioner, fler bilder kommer sen...

(Alla bilder är tagna med min Nikon D3000. © Copyright jag och malin!)


FOTOSESSION KATYA 1:

Kläder: Klackskor, linne, leggings, stickad tröja, mössa Makeup: mascara, rött läppstift Hår: Flätor


FOTOSESSION MALIN 1:

Kläder: linne, jeans, stövlar, skinnjacka, skinnhandskar, halsduk Makeup: Mascara, sotade ögon, rosa läppstift Hår: Ruffsigt utsläppt


FOTOSESSION KATYA 2:

Kläder: Långt linne, strumpbyxor, stövlar, skinnjacka Makeup: Mascara, sotade ögon, beige läppstift Hår: Ruffsig tofs


FOTOSESSION MALIN 2:

Kläder: linne, tubkjol, leggings, skinnjacka, mössa Makeup: Mascara, sotade ögon, rött läppstift Hår: utsläppt Accessoarer: ros, paraply


Mer kommer i nästa inlägg... Puss!♥

Kommentarer

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0