Hänt under min tid som 14åring...

Tog hål i ögonen

Fick min halvbrorsa, älskar dig Alexander! Världens sötaste bebis ever! ♥


Började använda mascara

Hade bästa sommarlovet i Bulgarien med Alex (inte min bebisbrorsa utan min kompis haha)

Sommarjobbade och köpte min systemkamera Nikon D300 för pengarna

Blev beroende av Tinchy Stryder


Lärde känna Maya, galnaste tjejen!



Stranden i Bulgarien

Edvin och Malin på Vbon där jag sommarjobbade...

...för att köpa den här kameran! Älskar den

Min älskling Maya!
http://iamluca.files.wordpress.com/2009/07/tinchycatch22artworkfront-450x450.jpg
Tinchy Stryder <33

Nu glömde jag säkert något jätteviktigt som har hänt...

Kommentarer

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0