Look of tomorrow



Imorgon ska vi tävla mot många andra skolor i dans och sång. Först ska Sofia sjunga Man in the mirror och vi andra ska vara kör. Hon sjunger skitbra så det kommer vara good. Sen ska jag och nio till dansa till Beat it, Sofia och Josefin ska sjunga solo och resten ska vara kör. Och alla ska ha svarta kläder, nitar och allt annat som ni ser på bilden över. Våran dans är grym, vi ska vara läskiga och slåss och grejer. Hoppas vi inte råkar faila bara och typ snubbla eller faktiskt råka slå till någon i ansiktet på riktigt, haha. Men vi är så duktiga så det händer nog inte :)
Vi kommer äga skiten ut alla andra!

Kommentarer
Postat av: Neha

Alltså det vet jag men det jag menade var att ha fetaste pushupen och bete sig som dessie och kissie

2010-01-23 @ 17:46:50
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0