Sollentuna C



Snygga blåa servetter, bubbelbadsskum som lukat jordgubb, från lagerhaus ♥

Vi var i Sollentuna Centrum med musikalgruppen för att checka ut scenen vi ska uppträda på och bestäma platser och så. If we are gonna win, it has to be perfekt!

Första gången jag är där efter att de har gjort om, fan vad snyggt det har blivit! En stor scen i mitten, massa palmer, en fontän och jättemånga nya affärer! Dit ska jag gå igen. Jag är ett stort fan av palmer, påminner mig om att vara utomlands. Jag, Emma och Malin blev helt kära i alla söta inredningsprylar på Lagerhaus! Massor av rosa och gulligt. Jag kämmer ha coolaste inredningen ever när jag flyttar hemifrån!

Kommentarer
Postat av: Malin

fett najs på lagerhaus :D <3

2010-01-21 @ 20:08:58
URL: http://maaylins.blogg.se/

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0