Hänt under veckan

Den här veckan har gått så snabbt!

Förra fredagen: Fyllde år! Firade med familjen och kusinerna och åt en massa sushi och tårta, det va mysigt. (note: lägg ut bilder på vad jag fick)
Lör: Skulle ha firat med kompisar men blev sjuk, sämsta dagen ever :/
Sön: Sjuk som fan.
Mån: Sjuk men mådde bättre.
Tis: Skola.
Ons: Skola. Underbart matteprov...
Tors: ÅKTE SKIDOR I ROMME med klassen :D Det va skitkul!

Imorgon ska klassen ha loppis för att få in pengar till vår klassresa. Jag måste vakna 7 på en lördag, kul not. Sen måste jag stresspacka och åka till min pappa och på söndag flyger jag till Teneriffa :D :D. Längtar men är stressad.

Nu måste jag göra gymnasieval :( :( Vill inte bestämma nuuuuuuuuuuu. Om jag inte kommer in på Södra Latin vill jag inte gå nånstans aaarrghhhghhg
Imorgon

Kommentarer

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0