Mitt år som 15 i Facebook bilder

Var med Maya ♥                                                   Twilight musikal
Älskade Emma ♥                                                                      Blev skitnära vän med Ellen och Emma <333

Det här gänget hängde ett tag                                                 Ellen invandrade bulgarien i sommras
Sozopol, Bulgarien                                                                   Frukost med Mila i Samokov, Bulgarien
Träffade shyssta avlägsna släktingar, bla Nikol ♥         Badade med Hanna i Kåfalla ♥
Konfirmerade mig
Lärde känna några grymma sydafrikaner ♥                         Älskade Ellen ♥
Sminkade Andy, Gilai och Filip till transor...                             ...och oss själva till fjortisar
Resultatet blev ungefär såhär (hahahha fail att peters tagg är kvar)


Vi fick Macbooks och upptäckte photobooth                        Upptäckte och knarkade sönder South Park ♥
Var med Alex xD♥                                          Upptäckte kryssningar ♥


Enligt dessa bilder har hela året varit varmt och jag älskar allt och alla. Så har det tyvärr inte varit. Det här året har lixom alla år haft sina bra och dåliga stunder. Men på facebook finns bara glada vackra bilder och texter. Det är så falskt, kära facebook. Men trots dåliga händelser och sorliga tankar som döljer sig bakom facebookbilderna så har det varit ett allmänt awesome år, så tack till er alla som har gjort mitt år som 15åring till ett år värt att minnas!

Kommentarer
Postat av: emma

<3<3<3

2011-02-11 @ 17:38:25
URL: http://gulabilar.blogg.se/

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0