Planer resten av februari

Imorgon: Vara med tjejerna som alla onsdagar :)

Torsdag 10: Nationella prov i Svenska C, shoppa presenter till mig.

Fredag 11: MIN FÖDELSEDAG! ♥ Jag fyller 16, sweet sexteen :D Ska fira lite med tjejerna och sen med familjen i think.

Lör 12: Förhoppningsvis "efterfirande", kanske ta en sväng i föräldrarnas bil nu när man är 16?

Sön 13:

Mån 14: Är du singel är du misslyckad-dagen, dvs Alla hjärtans dag. Det blir gelehjärtan till mina girlz (who needs a boy when theres candy?) och skriva falska kärleksbrev till desperata småbarn. + heldags musikalrep.

Tis 15: Öppet hus på Cybergymnasiet.

Ons 16:

Tors 17: Skidor i Romme med klassen! Som varje år är jag lika exited som rädd, om inte mer rädd. 3 saker jag är rädd för: 1. Att dö. 2. Att bli lämnad utanför. 3. ATT FRYSA IHJÄL. Ingen jag känner är lika känslig mot kyla som mig, förra gången jag var på romme frös mina händer/fötter så mkt att jag grät :( Men det är bara att hålla tummarna för bra väder för skidor är skitkul :D

Fre 18:

Lör 19: Loppis i skolan för att tjäna pengar till klassresa. Vakna tidigt :(. Efter loppisen packa inför resan :D

Sön 20 - 27: SPORTLOV I TENERIFFA :D OH YEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHH

Mån 28: Hemma i svergie, sista officiella vinterdagen...


Vad säger ni, FULLT UPP?

Kommentarer
Postat av: emma

fan vad jag vill med till tenefitta!

2011-02-09 @ 10:57:31
Postat av: Katya

hahahahahhahahhaha tenefitta

2011-02-09 @ 10:58:51

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0