År 2009 Maj - Augusti

läs också år 2009 jan - april


MAJ
Min brorsa Alexander föddes! Det var varmt och jag hoppade studsmatta och åt glass hela tiden. Vi visade upp musikalen. Jag började tröttna rejält på min blogg och ville byta redan då, men alla läsare dampade så jag hade kvar den iallafall.



1. Valborg 2. Carro byter om på musikalen 3. Jag gör smoothie

Från bloggen:
"Haha våran musiklärare ha en kul sak på lektionen.
Kille: Får jag gå på toa?
Lärarn: Är den så liten?
...
Lärarn: Asså jag menar kissblåsan. Jag glömde bort vad det hette.
hahaha alla garvade. "är den så liten" lixom. Stackars kille."


JUNI
Sista skoldagarna och sommar! Wallmans med musikalgruppen och skolavslutning. Var skitglad över att ha sommarlov, men fortfarande trött och redan lite panikslagen över att behöva börja skolan igen. Haha ja, korkat att vara det i början av lovet men jag hade värsta ångesten över att någonsin behöva vara i skolan igen.




1. Ellen och Malin är rädda för Edvin haha 2. Skolavslutning, niorna spelade fotboll dansade? 3. Wallmans 4. Vid vattnet

Skrivet i bloggen:
"Rip Michael Jackson... som dog igår"
:'(


JULI
Var i Bulgarien. Jag och min kusin Dani blev värsta skandalen i en liten by Bratsigovo där vi var i några dagar (han sprang runt och berättade massa "opassande" roliga historier till alla gamla tanter som typ svimmade, och så tyckte de att vi var jätteborskämda och rika för att vi åt lunch på resturang. Hm.). Åkte till havet med Alex (Nikola Dara och Vicky) och hade skitkul, bästa tiden på året! Blev brun och beroende av mojitos och Nestea. Tog paparazzibilder på alla snygga och fula människor. Hörde Tinchy Stryder för första gången!





1. Dani 2. Jag på balkongen på hotellet 3. Alex och jag posar vackert haha 4. Mojitos och mina rosa glasögon 5. Vicky sjunger (jag var bara tvungen xD)

Bloggen:
"Kommer sakna mina älsklingar. Fast det är faktiskt skönt att komma bort från allt och bara slippa det. Visst, jag har sommarlov, men det är ändå inte hunda procent vila när man är hemma och påminns och skolan och sitt liv hela tiden. Jag tycker synd om alla som måste vara kvar i Sverige, men jag lovar att sola lite extra åt er också. Fan, ska bli så jävla brun att ingen kommer känna igen mig! ;) Ska försöka blogga lite i Bulgarien också, om jag hinner. Ska ha förjävla kul. Puss ♥"


AUGUSTI
Kom hem från Bulgarien. Sommarjobbade i Vbon och sålde godis i två veckor. Startade katyababe bloggen (men startade om den senare så därför ser ni bara inlägg fr.o.m oktober). Började gå på Vcafe. Började 8an.




1. Jag i Vbon 2. Edvin och Malin i Vbon 3. Jag utanför Vbon 4. Malin och Ellen spelar kort utanför Vcafe 5. Jag och Malin gjorde lite mat åt Edvin haha ;)

Bloggen:
"Hej, nu är jag hemma igen! Jobbade i Vbon och sålde godis idag, vi sållde för rätt mycket faktiskt! Trodde inte vi skulle ha så många kunder. Edvin jobbar som vaktmästare (rensa ogräs typ, usch stackarn) och Malin kom och hälsa på. Älskar dig sötis! ♥ Lyxjobb jag har, få fett mycket betalt för att stå vi fiket och sälja lite. I love it!"


September - December kommer snart! Puss <3




Kommentarer
Postat av: Linnea ♥

Snygg blogg :)

2009-12-29 @ 18:17:42
URL: http://livetsomlinneah.blogg.se/

Alla som inte kommenterar är våldtäcktsmän..

Namn:
VIP

Mail: (bara jag som ser)

Blogg:


Hej Katya jag älskar dig! Ville bara säga att...

Trackback
RSS 2.0